• ۹۸۲۱-۲۲۸۳۴۹۹۴+
  • پلاک ۵، واحد ۲
  • آجودانیه، کوچه آذرمی
  • ایران، تهران

تمرکز مجموعه

برند سازی

دیجیتال مارکتینگ

گرافیک و عکاسی

تیزر سازی

درباره ما

یک مجموعه دانش محور همواره یک قدم از رقبای خود جلوتر است. آنچه که امروز متود یک مجموعه پیشتاز است سال ها بعد به عنوان قاعده در دیگر شرکت ها الگوبرداری خواهد شد.با استفاده از نیروی متخصص و تجزیه و تحلیل موارد شاخص و موفق کشور و جهان همواره با دانش روز پیش خواهیم رفت.ما معتقدیم تصمیم صحیح بر اساس دانش صحیح و کافی حاصل می شود.

تدوین استراتژی خلاق پیدا کردن راه و روش ارتباط همه جانبه کالا با مخاطب است،به این معنی که عصاره حیاتی محصول را بیابیم و آن را در قالب نیازها و علایق مصرف کننده بیان کنیم و پیامی خلق کنیم که مخاطب را: ۱-متوجه خود کند. ۲-قانع کند. ۳-ترغیب نماید. ۴-و به حرکت درآورد. در تدوین استراتژی خلاق شرکت تبلیغاتی با انتخاب استراتژی مناسب نحوه ارتباط صحیح صاحب کالا و مصرف کننده را تعیین می کند. یافتن و تدوین استراتژی خلاق مهمترین امتیاز یک شرکت تبلیغاتی به شمار می آید.

 

2 thoughts on “آشنایی

  1. سلام
    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را لانچ
    کردیم.
    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی
    باهم داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

  2. سلام روز بخیر
    قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم برای عضویت در گروه جامعه
    وبمستران
    مهندس چرا نیومدی توی گروه
    خوشحال میشیم تشریف بیارید
    و دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
    گروه جامعه وب مستر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمرکز مجموعه

برند سازی

دیجیتال مارکتینگ

گرافیک و عکاسی

تیزر سازی

درباره ما

یک مجموعه دانش محور همواره یک قدم از رقبای خود جلوتر است. آنچه که امروز متود یک مجموعه پیشتاز است سال ها بعد به عنوان قاعده در دیگر شرکت ها الگوبرداری خواهد شد.با استفاده از نیروی متخصص و تجزیه و تحلیل موارد شاخص و موفق کشور و جهان همواره با دانش روز پیش خواهیم رفت.ما معتقدیم تصمیم صحیح بر اساس دانش صحیح و کافی حاصل می شود.

تدوین استراتژی خلاق پیدا کردن راه و روش ارتباط همه جانبه کالا با مخاطب است،به این معنی که عصاره حیاتی محصول را بیابیم و آن را در قالب نیازها و علایق مصرف کننده بیان کنیم و پیامی خلق کنیم که مخاطب را: ۱-متوجه خود کند. ۲-قانع کند. ۳-ترغیب نماید. ۴-و به حرکت درآورد. در تدوین استراتژی خلاق شرکت تبلیغاتی با انتخاب استراتژی مناسب نحوه ارتباط صحیح صاحب کالا و مصرف کننده را تعیین می کند. یافتن و تدوین استراتژی خلاق مهمترین امتیاز یک شرکت تبلیغاتی به شمار می آید.

 

2 thoughts on “آشنایی

  1. سلام
    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را لانچ
    کردیم.
    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی
    باهم داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

  2. سلام روز بخیر
    قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم برای عضویت در گروه جامعه
    وبمستران
    مهندس چرا نیومدی توی گروه
    خوشحال میشیم تشریف بیارید
    و دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
    گروه جامعه وب مستر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *